Vi ordner din flytterengøring, mens du ordner din indflytning
Der er typisk brug for flytterengøring, når en lejer flytter fra en bolig eller et erhvervslejemål, og ofte har lejer selv ansvaret for rengøring ved flytning. Uanset om du er lejer eller udlejer, så kan vi hos RB REN ApS være behjælpelige. Vi tilbyder privat og erhvervsrengøring i forbindelse med flytning til og fra Ishøj, Greve, Glostrup og de omkringliggende områder.
Det er et stort arbejde at flytte bolig eller kontor. De fleste vil helst bruge deres tid og ressourcer på det nye sted, så det kan komme i orden frem for at bruge tid på flytterengøring det sted, man flytter fra. Ved at lade os stå for rengøringen kan du trygt fokusere på at indrette dig og komme på plads i dit nye hjem eller på din nye arbejdsplads. Hvis der er behov for det, tager vi os dog også af rengøring af det nye sted.
Fast aftale til boligselskaber
Vi kan desuden tilbyde professionel rengøring i forbindelse med flytninger som led i en fast aftale, hvis du repræsenterer et boligselskab, eller hvis du ejer flere lejemål. Det kan for eksempel være lejligheder i en boligforening eller i en privatejet ejendom.
Det er i den forbindelse vigtigt for os, at vi udformer en attraktiv aftale om flytterengøring og eventuel anden rengøring og vinduespolering sammen til dig. Samtidig lægger vi også vægt på, at vi kan rykke hurtigt ud, når du får brug for det.
Kontakt os for tilbud på rengøring ved flytning
Hvis du har spørgsmål til vores flytterengøring eller ønsker at modtage et uforpligtende tilbud med en pris, så er du velkommen til at kontakte os på 22 38 87 98. Du kan også skrive til os på info@rbren.dk eller udfylde formularen i her på siden. Så ringer vi dig op hurtigst muligt. Las os hjælpe dig med at lette noget af byrden ved at skulle flytte.